duminică, 21 septembrie 2014

Pasiti marunt, dar sigur!

Astazi m-am trezit tragand niste concluzii dupa evenimentele petrecute in viata mea, in ultima vreme...
Si-am inteles ca de-a lungul existentei mele, niciodata nu am reusit sa spun tot ce as fi vrut sau tot ce am gandit.
Dar sunt convinsa ca intotdeauna am gandit tot ceea ce am spus...
Privesc in jur... toti isi doresc sa ajunga in varf...
Dar ce pacat... uita ca adevarata fericire este reprezentata, de fapt, de drumul parcurs pana acolo...
Ei au ajuns acolo, dar ce folos, atat timp cat n-au mai tinut cont de pasii facuti?!...
Eu am parcurs drumul – incet si sigur, treapta cu treapta... Sunt mandra si multumita... Pentru ca pasii mici mi-au adus fericirea! Si-acum imi bucura sufletul, imi lumineaza zilele...
Citeam la un moment dat ceva frumos:
"... Eu mergeam cand altii se opreau.
Eu ma trezeam cand altii adormeau..."
Mi se potrivesc atat de bine aceste randuri...
Pentru ca da, asta sunt eu...
Bucurati-va de fiecare zi, prieteni!
Pasiti marunt, dar cu certitudinea ca la final de drum,
veti fi multumiti cu voi insiva!
Pe o aripa de cant
Urmariti-ne si pe Facebook:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu