miercuri, 18 martie 2020

"Parched – Femeile din ţinutul arid" (2015)


Sinceră să fiu, filmele indiene nu se numără printre preferinţele mele obişnuite. Mă plictisesc destul de repede şi ori de câte ori am vrut să văd vreunul, niciodată nu am găsit răbdarea necesară.
Şi totuşi, astăzi am încercat să văd
"Parched – Femeile din ţinutul arid",
peste care am dat întâmplător pe internet, şi bine am făcut.
Nu doar că am avut răbdarea necesară de a-l urmări de la început până la sfârşit, dar chiar mi-a plăcut şi vi-l recomand.
Acţiunea este concentrată pe existenţa a patru femei din satul indian - Rajasthan, unde încă se mai aplică tradiţii vechi de sute de ani: Rani - o văduvă care-i caută soţie băiatului ei, Janaki - mireasa adolescentă, Lajjo - prietena lui Rani şi soţia unui bărbat alcoolic, violent, Bijili - dansatoarea exotică la care visează toţi bărbaţii şi prostituată pentru clienţii aduşi de şeful ei.

Un comentariu: