duminică, 4 ianuarie 2015

"Notre Dame de Paris" - artă înainte de toate...

Extraordinarul spectacol
"Notre Dame de Paris",
cu o distribuţie de excepţie şi o interpretare de zile mari...
O sărbătoare a muzicii, care mă face să mă simt exact ca şi acum aş fi acolo, în miezul acţiunii... O reală plăcere să urmăreşti!
E ceea ce-mi place să numesc artă adevărată, artişti al căror talent este atât de evident şi care pun tot sufletul în realizarea unui spectacol grandios.
Artişti care nu uită care este, de fapt, misiunea lor pe scenă...
Păcat că la noi, rar, foarte rar au loc astfel de puneri în scenă...
Musicalul, bazat pe romanul cu acelaşi nume scris de Victor Hugo, s-a jucat la Paris, pentru prima dată, în septembrie 1998. Muzica îi aparţine lui Riccardo Cocciante, iar versurile sunt scrise de Luc Plamondon.
Conform Cărţii Recordurilor, în primul an de la lansare, spectacolul a avut cel mai mare succes înregistrat vreodată.
A fost prezentat în Belgia, Marea Britanie, Rusia, Canada, China, Spania, Elveţia, Italia, Coreea, Taiwan, adunând milioane de spectatori...
Vi-l recomand cu drag, într-o variantă tradusă şi cu o distribuţie care nu lasă loc pentru comentarii:
Hélène Ségara: Esméralda
Garou: Quasimodo
Daniel Lavoie: Frollo
Bruno Pelletier: Gringoire
Patrick Fiori: Phœbus
Luck Mervil: Clopin
Julie Zenatti  Fleur-de-Lys.
Două ore pe care nu le veţi regreta, ştiu sigur...
Accesaţi:
© Pe o aripă de cânt

3 comentarii:

  1. Minunat! Multumim.
    Cu recunostinta

    RăspundețiȘtergere
  2. Pacat ca organizatorii nostri nu sunt capabili sa o aduca in concert pe Helene Segara in Romania, Au fost trei tentative de a concerta, toate esuate cica din motive tehnice,(februarie 2009, octombrie 2011, aprilie 2012), oare nu avem sali care sa acopere toata tehnica necesara?
    Sa fim seriosi.......
    Eu inca mai astept...... Concert HELENE SEGARA IN ROMANIA

    RăspundețiȘtergere
  3. Am postat pe pag mea de profil acest minunat articol, felicitari

    RăspundețiȘtergere