sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Olga Ciolacu: "Vă mulţumesc!..."


"Am rămas fidelă principiului de a-mi trata publicul cu dragoste şi mult respect..."


"Stimaţi şi dragi prieteni!
Vă mulţumesc din inimă pentru cuvintele de apreciere şi respectul pe care mi-l acordaţi.
De-a lungul anilor am învăţat şi am rămas fidelă principiului de a-mi trata publicul cu dragoste şi mult respect. În accepţia mea, un artist trebuie nu numai să distreze publicul, dar şi să-l instruiască, să-i cultive o anumită sensibilitate artistică.
Iată de ce întotdeauna mi-am construit repertoriul după modelul "una rece - una caldă".
"Actorul"
este unul din cantecele mele grele, cum le zic eu.
L-am testat la diferite categorii de public şi vreau să vă mărturisesc cu satisfacţie, că întotdeauna a fost îndelung aplaudat, iar în unele localităţi din România, a fost aclamat în picioare.
Toate astea dovedesc că am reuşit să ating struna de taină a sufletului celui care mă ascultă.
Vă mulţumesc pentru participare, pentru comuniune - înseamnă că încă nu sunt singură, înseamnă că nu am trăit de pomană.
Administratorilor de la
"PE ARIPĂ DE CÂNT",
trimit toată dragostea şi consideraţia mea pentru aportul de-a sensibiliza publicul şi de a-i oferi adevărate valori spirituale.
Vă mulţumesc!"
Cu drag,
Olga Ciolacu
9 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu