miercuri, 30 ianuarie 2019

Martie 2019 - Turneu "Drag de România mea!"

Paul Surugiu - Fuego:
"Vă garantez clipe de neuitat..."


"Dragii mei, luna martie vine cu surprize şi cu un turneu cu totul special pentru mine.
Celebrez alături voi, într-o mare sărbătoare, 25 de ani de carieră
pe scena muzicală românească.
Pregătesc, alături de band-ul meu, două ore speciale, cu şlagăre, cu melodii noi şi vechi din repertoriul meu, cu emoţii
şi multă voie bună.
Întâmpinăm primăvara cum se cuvine şi vă arăt de ce mi-s dragi profesia aceasta, muzica, prietenii, ţara.
Spectacolul poartă un titlu sugestiv - 
"DRAG DE ROMÂNIA MEA!",
exact ca emisiunea mea săptămânală de pe TVR 2,
de duminica, la ora 15.00.
Va fi o adevărată feerie şi vă garantez clipe de neuitat, cu melodii de suflet şi mult romantism, aşa cum îmi stă mie bine.
Bilete găsiţi la casele de bilete ale sălilor de spectacol.
Informaţii obţineţi la telefonul 0746.774.204.
Iată mai jos, oraşele, datele şi locurile în care voi ajunge în luna martie:

- 13 martie, ora 19 - Iaşi,
Casa de Cultură a Studenţilor;

- 14 martie, ora 19 - Botoşani,
Casa de Cultură a Sindicatelor;

- 15 martie, ora 19.00 - Bacău,
Ateneu, Filarmonica "Mihail Jora";

- 16 martie, ora 18.00 - Adjud,
Casa de Cultură "Tudor Vornicu";

-  17 martie, ora 19 - Focşani,
Teatrul Municipal "Mr. Gh. Pastia";

- 18 martie, ora 19 - Galaţi,
Teatrul Muzical "Nae Leonard";

- 19 martie, ora 19 - Brăila,
Teatrul "Maria Filotti";

- 20 martie, ora 19 - Tulcea,
Casa de Cultură a Sindicatelor;

- 21 martie, ora 19 - Constanţa,
Casa de Cultură a Sindicatelor;

- 22 martie, ora 19 - Călăraşi,
Centrul Judeţean de Cultură şi Creaţie;

- 23 martie, ora 19 - Buzău,
Teatrul "George Ciprian";

- 24 martie, ora 19 - Ploieşti,
Casa de Cultură a Sindicatelor;

- 25 martie, ora 20 - Bucureşti,
Teatrul "Constantin Tănase";

- 26 martie, ora 19 - Braşov,
Centrul Cultural "Reduta"."
Paul Surugiu - Fuego
29 ianuarie 2019
Sursa: Fuego's Blog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu