miercuri, 7 martie 2018

Privesc la mama


"Privesc la mama. E bătrână

şi tânără nu sunt nici eu.
Tot ce făcea uşor odată,
acum îi pare atât de greu.

Văd ochii dragi plini de iubire,
privind la mine obosiţi.
Simt paşii ei - odată sprinteni,
Cum calcă greu şi osteniţi.

Încerc ades să-i prind eu braţul
şi-n mersul ei s-o sprijinesc,
Căci ştiu: sosi-va ora-n care,
pe drum neîntors o s-o-nsoţesc!

Neputincioasă-ntreabă adesea
despre nimic, despre ceva.
Răspunde-i fără şovăire,
Dă-i tot ce vrea şi n-o certa!

Şi dacă, totuşi, nu-nţelege,
repetă iar... Nu te-ntrista!
Gândeşte-te ce-aproape-i vremea
când nu te va mai întreba!"
Maria Demetriad - "Privesc la mama"

3 comentarii:

  1. Sinceră să fiu am rămas cu ochii în lacrimi,de multi ani sunt în Italia si chir dacă merg acasă,niciodată nu-i destul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mult mi-ar fi placut sa-mi mai fi trait a mea maicuta,cred ca asi face totul pt.ea

    RăspundețiȘtergere
  3. Doar lacrimi, mă bucur încă de mamă, dar tânără nu sunt nici eu !

    RăspundețiȘtergere