duminică, 25 octombrie 2020

"Viaţa de artist - un carusel nesigur..."



"E greu să cuprinzi în cuvinte cariera, harul şi carisma Corinei Chiriac.
Fiecare pas a fost o realizare, fiecare cântec, o piatră la temelia muzicii uşoare româneşti. Muzica a fost, este şi va fi mereu viaţa sa.
De la primii paşi, notele muzicale au însoţit-o..."
Loreta Popa - "Taifasuri"

"Fiecare dintre noi, probabil, încearcă să-şi idealizeze copilăria şi adolescenţa, pentru că sunt ani în care naivitatea ar trebui să-şi spună cuvântul în tot restul vieţii, să fie un leagăn de bunătate, din care să ne hrănim pe mai târziu, când n-o să mai credem în iluzia asta."
Corina Chiriac - "Adevărul", 2012

"Am avut norocul să fiu foarte ambiţioasă şi să iubesc fiecare scenă pe care am cântat, fie că era la Dâlga, fie că vorbesc de Tropicana Club din Havana. Şi că nu am crezut niciodată în câştiguri uriaşe care te fac fericit.
Viaţa are nevoie de motivaţii, iar banii nu sunt aşa ceva. Ei sunt, aşa cum spun americanii, un subprodus al succesului."
Corina Chiriac - "Dilema Veche", 2014

"După atâţia ani de experienţă, aş îndrăzni să spun că mai importantă decât frumuseţea... este atitudinea artistului care se adresează publicului."
Corina Chiriac - Revista "Tango", 2011

"Cred că oriunde în lume, viaţa de artist este un carusel colorat pe dinafară, dar foarte nesigur, învârtind intrigi şi calomnii...
Eu am fost privilegiată:
am dat dragoste sinceră publicului şi am primit multă iubire!"
Corina Chiriac - "Jurnalul Naţional", 2011

"Artist cu o carieră impresionantă, Corina Chiriac a marcat două decenii de muzică uşoară românească. De la primul ei succes, câştigarea, în 1970, a influentului show TV "Steaua fără nume", şi până la Trofeul "Festivalului de la Mamaia", adjudecat în 1988, cu puţin timp înainte de plecarea din ţară, a fost unul dintre cele mai importante staruri ale culturii pop din România acelor vremuri."
Paul Breazu - "Dilema Veche", 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu