duminică, 25 octombrie 2020

"Mi-am creat un nume prin muncă multă..."



"Poate soarta a vrut ca eu să fiu interpret de cântec popular, să port acest cântec în toate colţurile ţării şi în toată lumea."
Nicolae Furdui Iancu
"Tribuna noastră", 2003

"Nu am fost niciodată tentat să părăsesc ţara. Nici măcar când am fost în concerte în străinătate înainte de 1989, când foarte mulţi români aproape şi-au sacrificat viaţa fugind peste graniţe, supunându-se la riscuri foarte mari...
Nu mi-am dorit niciodată să plec din România.
Având această pasiune, care la un moment dat s-a transformat în profesie, am considerat că nicăieri nu e mai bine ca în ţara ta, nu poţi să interpretezi cântecul popular românesc..."
Nicolae Furdui Iancu
"Gândul", 2013

"Românii iubesc cântecele mele pentru că sufletele lor tânjesc după dreptate, iar cei care nu sunt în ţară trăiesc cu dorul de ţară, de pământ.
Mi-am creat un nume prin muncă multă, folosind talentul
primit de la Dumnezeu.
Sunt recunoscător românilor pentru că mă iubesc.
Le mulţumesc tuturor şi sper să ne fie mai bine de acum!"
Nicolae Furdui Iancu
"Jurnalul Naţional", 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu