marți, 13 octombrie 2020

La mulţi ani, Nana Mouskouri!


"(...) Am fost o fată care a avut multe probleme, iar muzica m-a salvat, m-a ajutat să nu o iau pe un drum greşit.
Am învăţat, atunci, lecţia altruismului: nu suntem singuri pe lume şi nu trăim doar pentru noi. A fost un factor important, care a contat mult în decizia mea de a deveni ambasador pentru UNICEF. Acea perioadă m-a marcat, totodată, şi pe plan profesional... întotdeauna am "vorbit", în muzica mea, despre trăirile mele, despre
experienţele personale.
(...) Cred că energia mea vine din dorinţa de a-i ajuta pe cei din jur. Când pui suflet în ceea ce faci, nu ţi se pare că munceşti, nu e obositor. Iar această dorinţă vine, aşa cum am mai spus, din experienţele trăite în copilărie.
Accesaţi: "The Rose"
(...) Muzica m-a ajutat să devin cunoscută, să mă fac auzită, să întâlnesc oameni, să devin deschisă la problemele lor şi să încerc să-i ajut. Când eram tânără, muzica era cel mai important lucru din viaţa mea, însă acum nu mai e atât de important ca eu să cânt.
Acum e vremea altor artişti, cântăreţi tineri, care au ceva de spus.
(...) Când eram tânără, tot ceea ce-mi doream era să cânt. Cântam despre problemele mele, dar şi despre bucuriile pe care le trăiam.
Am fost sinceră în muzica mea şi, astfel, am ajuns la sufletele oamenilor. Însă nu mi-am pierdut niciodată capul, nu mi-am dorit niciodată să devin un star. Tot ceea ce am făcut, am făcut cu dragoste şi cred că succesul a venit
ca un lucru firesc.
Iar cea mai mare recompensă pe care am primit-o în viaţă
a fost dragostea oamenilor."
NANA MOUSKOURI, 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu