joi, 25 ianuarie 2018

FUEGO - Turneu "Tu eşti primăvara mea!"


Paul Surugiu - Fuego:  "Vă aştept cu drag!"


"Pentru mine, muzica uşoară românească, din perioada interbelică până în vremurile copilăriei şi spre azi, înseamnă esenţă, muzicalitate, mesaj şi melodicitate, inspiraţie, exemplu, toate la un loc, dar şi crezul după care am devenit, la rându-mi, un slujitor al ei, de peste 20 de ani.
Nu e uitată, nu e aruncată la coş, ea aflându-se în sufletele nostalgicilor şi ale tuturor celor ce ştiu că melodiile de calitate capătă valoare în ani. Şi avem nenumărate astfel de valori, pe care le voi readuce în atenţie, în turneul meu naţional -
"TU EŞTI PRIMĂVARA MEA!",
ce debutează pe 14 martie şi se încheie pe 26 martie.
Îmi doresc să aduc un omagiu muzicii româneşti, să fac o reverenţă, după atâţia ani şi să arăt publicului meu ce-a fost, ce este şi ce-ar putea fi România dacă nu şi-ar uita muzica şi idolii.
Am şi două super invitate, două stele ale genului, două dive de ieri până azi, cu nenumărate hituri - 
STELA ENACHE şi MARINA FLOREA.
Pregătim surprize spectaculoase, momente unice, printre şlagărele de cândva, cele mai frumoase şi iubite refrene, dar şi piese de-ale mele, vechi şi noi, totul în două ore de show special, într-o feerie a primăverii.
Vă aştept cu drag!
Mai jos sunt locaţiile şi oraşele în care voi ajunge."
Paul Surugiu - Fuego

- 14 martie, ora 19.00 - Constanţa,
Casa de Cultură a Sindicatelor,
- 15 martie, ora 19.00 - Tulcea,
Teatrul "Jean Bart",
- 16 martie, ora 19.00 - Galaţi,
Teatrul Muzical "Nae Leonard",
- 17 martie, ora 19.00 - Focşani,
Teatrul "Maior Gheorghe Pastia",
-  18 martie, ora 19.00 - Adjud,
Casa de Cultură,
- 19 martie, ora 19.00 - Bârlad,
Teatrul "Victor Ioan Popa",
- 20 martie, ora 19.00 - Iaşi,
Casa de Cultură a Studenţilor,
- 21 martie, ora 19.00 - Bacău,
Ateneul Popular (Filarmonica "Mihail Jora"),
- 22 martie, ora 19.00 - Braşov,
Sala "Reduta",
- 23 martie, ora 19.00 - Buzău,
Teatrul "George Ciprian",
- 24 martie, ora 19.00 - Călăraşi,
Casa de Cultură a Sindicatelor,
- 25 martie, ora 19.00 - Ploieşti,
Casa de Cultură a Sindicatelor,
- 26 martie, ora 20.00 - Bucureşti,
Teatrul Naţional "Ion Luca Caragiale".

Bilete se găsesc la casele de bilete ale fiecărei săli de spectacol.

Sursă: Fuego's Blog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu