sâmbătă, 2 octombrie 2021

„M-au crescut în spirit creştinesc...”

„M-am născut în Oltenia, în Craiova, pe acele meleaguri ale Cetăţii Banilor, unde cântecul popular şi jocul se unesc ca într-un frumos buchet de flori, adunate parcă de pe malul Jiului.

Cursul vieţii mi-a fost... şi încă este... vegheat de doi părinţi minunaţi, care m-au crescut în spirit creştinesc şi care mi-au insuflat dragostea pentru muzica populară.

Copilăria mi-am petrecut-o alături de sora mea, Andreea, la bunici, ca orice copil din acele vremuri, care abia aştepta vacanţa pentru a zburda desculţ pe potecile de nisip ale satului, împreună cu o sumedenie de copii, sătui de praful asfaltului inhalat în tot restul anului.

Şcolile absolvite au cizelat firea rebelă şi mi-au conturat statutul de care azi mă bucur.”
Izabela Tomiţa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu