luni, 1 martie 2021

La mulţi ani, Vlad Zamfirescu!

Într-un interviu acordat cotidianului "Adevărul" în 2015, Vlad Zamfirescu spunea:
"(...) Cred în lucrurile care se fac cu plăcere şi fără chin. Mie îmi place să lucrez aşa, cu drag, cu relaxare şi cu oameni cu care mă înţeleg.
Să râdem, să glumim şi să... creăm ceva.
Eu cred că aşa se nasc lucrurile frumoase."
Şi cred că mare dreptate avea când făcea respectiva afirmaţie.
Găsiţi interviul integral (şi chiar vi-l recomand cu drag) accesând:
Vlad Zamfirescu: "Eu nu cred în talent."
Îl admiram pe Vlad Zamfirescu de ceva vreme, dar am avut şansa de a-l urmări pe scenă, pentru prima dată, abia în 2015, într-o piesă de senzaţie - "Maitreyi" (alături de Maia Morgenstern), pe care v-o recomand din tot sufletul, şi pe care am revăzut-o de 3 ori în luna octombrie a lui 2017.
Mi-a plăcut mult de tot şi în "All Inclusive" (pentru care semnează şi regia), unde joacă alături de Medeea Marinescu​, Mirela Oprişor, Marius Manole, Diana Roman, dar şi în "Dumnezeul de a doua zi" (despre care puteţi citi AICI ), având ca parteneră pe Mirela Oprişor, sau în "Secretul fericirii".
Farmecul său... pur şi simplu nu-ţi permite să părăseşti sala fără a-l îndrăgi şi a-ţi dori să-l reîntâlneşti.
Cu siguranţă mulţi dintre voi şi-l amintesc din serialele tv ("Inimă de ţigan", "Doctori de mame", "În derivă"), din filmele artistice ("Orient Express", "Restul e tăcere" sau recentul "Poveste de dragoste") ori piesele de teatru în care a jucat.
Astăzi îşi sărbătoreşte ziua de naştere, aşa că-i dorim şi noi...
La mulţi ani,
VLAD ZAMFIRESCU!

Un comentariu: