sâmbătă, 27 martie 2021

Aimée Iacobescu - gânduri


„Cred că m-am născut pentru actorie.

Pe partea profesională mă consider norocoasă, pentru că întotdeauna am avut publicul lângă mine.”

 

„Nu am să renunț niciodată la Național, acolo am început și tot acolo vreau să mor.”

 

„Poate unicul lucru care te consolează ca actor în România este modul în care te privesc oamenii pe stradă.”

 

„Mă doare că teatrul și-a pierdut magia. Când intrai în teatru, uitai tot. (...)

În ceea ce mă privește, mi-am iubit toate rolurile și am încercat să fiu cât se poate de sinceră, pentru că sinceritatea, naturalețea reprezintă cheia fiecărui rol. (...)

Am căpătat maturitatea, experiența și energia care ar fi fost păcat să se piardă în așteptări inutile.”

 

„Dacă în teatru convenția este acceptată de spectator, la film el se așteaptă să vadă viață netrucată.”

 

„Am avut întâlniri frumoase de-a lungul timpului cu oameni frumoşi, am fost o norocoasă din punctul acesta de vedere, dar nu pot să spun că sunt prietenă cu cineva în mod deosebit, pentru că este greu să ai prieteni din aceeaşi breaslă.

Prieteniile durabile sunt cu oameni care nu au aceeaşi profesie ca tine. ”

 

„Pământul românesc înseamnă locul unde m-am născut.

Cred că este imposibil să nu-ţi iubeşti ţara.”

 

„Este una dintre marile doamne ale teatrului românesc şi cu rolul Domniţei Ralu, din pelicula lui Dinu Cocea, a cucerit generaţie după generaţie.

Aimee Iacobescu face parte din categoria actorilor care se dăruiesc scenei, luminând-o cu harul său. Şi-a păstrat prospeţimea din tinereţe, eleganţa, rafinamentul şi frumuseţea.

A rămas în memoria românilor cu rolurile din filme, dar şi cu cele din teatru, acolo unde talentul său este răsplătit pe loc de public, cu aplauze, cu căldură, cu iubire necondiţionată.”

Loreta Popa, Jurnalul Naţional, 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu