sâmbătă, 28 august 2021

"Am iubit, am respectat arta!"


"Noi, neavând posibilitatea să trăim mai bine, trăiam mai frumos!...
Ce s-a pierdut acum?
Dragostea şi respectul..."
Nicolae Herlea

"Arta nu are concesii.
O astfel de viaţă îţi dă senzaţia unei frustrări continue?
Nu, pentru că am iubit foarte mult arta şi am respectat acest dar de la Dumnezeu.
Am dus o viaţă destul de agitată, dar totul a trecut ca un vânt, a fost un vânt de primăvară, pentru că succesele şi teatrele sunt un miraj.
Un artist, dacă este echilibrat, poate să treacă peste aceste miraje şi nu îl afectează."
Nicolae Herlea

"Mă gândesc că am avut o mare şansă!
Am reuşit, printr-o muncă asiduă şi printr-o linişte pe care mi-am creat-o, să pot să dau vibraţie vieţii artistice.
Eu sunt foarte împăcat.
Merg pe o barcă unde valurile sunt suportabile, ca să zic aşa..."
Nicolae Herlea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu