duminică, 1 august 2021

„Această artă - o interminabilă călătorie...”

„Mi-e foarte greu să vorbesc despre mine...

Mi se pare că este o lipsă de eleganţă.

Pot spune că am ştiut de când eram un copil că destinul meu înseamnă scena.

Această artă este ca o interminabilă şi fascinantă călătorie cu trenul, ce este de dorit să se oprească în momentul în care tu, actorul, încetezi din viaţă.

Sunt foarte mulţi artişti care au o viaţă lungă pe scenă, şi de-abia în momentul în care nu mai sunt sănătoşi nu mai urcă pe ea.

De altfel, întotdeauna este nevoie de oameni mai în vârstă şi întotdeauna aceşti actori, mai bătrâni, au fost şi vor rămâne pentru noi nişte criterii şi nişte exemple.

Iar noi... ar trebui să învăţăm să-i ocrotim.

Îi mulţumesc lui Dumnezeu că m-a ajutat să fac ceea ce-mi place.

Nu există o emoţie mai mare decât cea pe care o simţi pe scenă, în momentul în care asculţi sunetul aplauzelor.”

Dana Dogaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu