miercuri, 23 iunie 2021

„Dumnezeu lucrează prin oameni...”

„Am moştenit cântecul de la părinţi, dar am cântat mereu.

De multe ori nici nu mă mai gândesc la vreo regulă, cu toate că am citit mult despre tehnici interpretative şi stiluri, las vocea să curgă cum ştie ea, să aline şi să bucure inima omului întristată...”


 

„Lauri și ghimpi sunt peste tot și în fiecare domeniu, nu trebuie însă să acordăm atenție răutăților și oamenilor mai puțin buni. Astfel am procedat de nenumărate ori.

Știu ce doresc de la viață, știu ce vreau să fac, știu că trebuie să lupt.”

 

„Nu e ușor departe de casă, dorul e greu și mai greu te apasă...”

„Dumnezeu lucrează prin oameni, iar eu am avut norocul să întâlnesc oameni frumoși la suflet și chip, care au știu să aprecieze talentul, frumosul și calitatea.”

 

„Sper să aduc bucurie unde merg, prin ceea ce fac...”

Grigore Gherman

 

„Când îi ascultăm vocea-i măiastră, de un lirism tulburător, ne părăsesc tristeţile şi ne înfloresc în suflet bucuriile, visele ne poartă pe aripile alintătoare ale frumoaselor sale cântece şi melodii, scrise de tânărul artist cu vocaţie, din inimă, pe o floare de alean, pe o frunză de dor de Bucovina, înrămată ca o sacră icoană în sufletul lui, dor de părinţi, de Acasă...”

Diana Toma – „Zorile Bucovinei”, 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu