miercuri, 9 iunie 2021

„Îmi doresc să nu dezamăgesc oamenii...”

„Harul, cred eu, lucrează indiferent dacă eşti preot sau eşti artist, poţi face bine ce ai de făcut, oriunde te-ai afla şi orice ai face.”

 

„Îmi place să cânt acolo unde omului îi place ce fac, nu contează locul.”

 

„Îmi doresc să nu dezamăgesc oamenii şi, prin tot ceea ce fac eu pe scenă, le arăt respectul meu. Respectându-mă pe mine, respect înaintaşii şi îmi respect publicul.

Cel mai mare premiu pe care îl poate câştiga un artist tânăr este dragostea publicului.”

 

„Peste tot unde sunt invitat, atâta timp cât pot să merg, indiferent că e nuntă, spectacol, că e în Bucovina, în Ardeal, în ţară sau străinătate, eu merg şi cânt la fel pentru zece oameni ca şi pentru 10.000.

Până la urmă mă respect pe mine, astfel că actul artistic trebuie să fie la fel şi pentru un singur om.

Alexandru Brădăţan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu