joi, 17 iunie 2021

„Îmi perpetuez visul şi îi ajut pe alţii...”

„În viaţă, la fel ca şi în artă, îmi urmez propriul drum, îmi perpetuez visul şi îi ajut pe alţii să şi-l descopere pe al lor.

Trăiesc pentru a crea.

Arta mea este energie pozitivă.”

 


„Părinţii sunt originari din Vâlcea, din familii de intelectuali.

Eu m-am născut în Dobriceni – Olt, unde mama era învăţătoare şi tata preot. În familia noastră, arta şi cultura au fost pe primul plan.

Tata a desenat şi a pictat în tinereţe; mai târziu s-a dedicat literaturii şi arheologiei, creînd pe cheltuiala proprie un muzeu de arheologie, care a fost distrus de comunişti după arestarea lui. Târziu, după ieşirea din închisoare, a publicat volumul de nuvele „Valea Urşilor”.

Unchiul meu, Dumitru Bălaşa, preot şi reputat cercetător istoric, a cumulat şaptesprezece ani de închisoare comunistă.

Eu am pictat tot timpul, de când mă ştiu.

Sabin Bălaşa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu