luni, 10 mai 2021

"Nu am fost tentată să renunţ la cariera mea..."


"Totul este să vrei să faci ce-ţi place să faci.
Asta am făcut eu
făcând actorie.
Dacă vrei să-ţi faci bine meseria, trebuie să depui foarte mult efort ca să fii cel mai bun.
Cred că este o deviză generală pe care o are toată lumea...
Fiecare rol pe care l-am interpretat a avut ceva care făcea parte din mine, pentru că altfel nu puteam să ajung până acolo.
Niciodată nu am fost tentată să renunţ la cariera mea.
Dacă nu eram conştientă că am îmbătrânit, nu coboram de pe scenă.
Am coborât şi mi-am prelungit cariera în studenţime..."
Margareta Pogonat

 

„A reuşi în viaţă înseamnă, de fapt, a şti să te bucuri de fiecare bătălie câştigată. Esenţa vieţii este tocmai lupta permanentă de a smulge fiecărei zile ceva bun.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu