joi, 13 mai 2021

La mulţi ani, Ileana Popovici!

Actriţa Ileana Popovici s-a născut la 13 mai 1946, în Bucureşti, într-o familie în care tatăl era preot refugiat din Basarabia, iar mama - mai întâi învăţătoare, apoi inginer agronom.

A absolvit Conservatorul de Muzică din București.

Dintre cele mai importante roluri ale sale în filme, amintim: „Game pentru televiziune”, „Reconstituirea”, „Prea mic pentru un război atât de mare”, „Parașutiștii”, „Filip cel bun”, „Zile fierbinți”, „Accident”, „Oaspeți de seară”, „Pentru patrie”, „Mihail, câine de circ” şi „Capcana mercenarilor”.
Din 1966 a lucrat la TVR, unde a fost redactor muzical, iar după 1989 a apărut în emisiunile „Bună dimineaţa” şi „Album duminical”.

De altfel, Ileana Popovici declara:

„Am iubit foarte mult această perioadă a mea...

Mă consider, în primul rând, om de televiziune, cu toate că lumea mă ştie mai mult ca actriţă.

Televiziunea a fost casa mea, până când am ieşit la pensie.”

Autor: Pe o aripă de cânt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu