sâmbătă, 8 mai 2021

La mulţi ani, Anca Ţurcaşiu!

Anca Țurcașiu, îndrăgită actriţă şi interpretă de muzică uşoară, s-a născut la 8 mai 1970, în Bucureşti.

A debutat la vârsta de 14 ani, în filmul „De dragul tău, Anca!”, iar la 15 ani s-a lansat pe scena Festivalului de la Mamaia, la insistenţele mamei sale.

De altfel, Anca declara într-un interviu:

„N-am vrut niciodată să cânt, pentru mine a fost doar o întâmplare. Pe vremea lui Ceauşescu s-a împământenit numele acesta, pentru că eu apăream la televizor din trei în trei luni, că mai des nu aveam voie, cântând. Am luat şi premii la diferite festivaluri de muzică, dar nu m-am lăudat niciodată cu ele, tocmai pentru că nu le-am considerat adevărate realizări sau, mai bine zis, realizări care să mă reprezinte.”

A urmat Şcoala Populară de Artă şi a absolvit Academia de Teatru și Film din Târgu Mureș.

Pentru o lungă perioadă de timp, a fost şi moderator tv („Magazin Duminical", „Ba da, ba nu!", „Te iubesc, România!”).

A jucat în filme, seriale, musical-uri („Miss Litoral”, „La bloc”, „Chicago”, „Interpretul”, „Maria de Buenos Aires” , „Mamma Mia”, „My Fair Lady” etc).

A lansat mai multe melodii iubite de public: „Să nu mă minţi”, „Dă-mi un motiv”, „Te invit să dansăm”, „Poate ne vom întâlni”, „Acum pot spune te iubesc”, „O poveste de iubire”, „Niciodată n-am să uit” etc.

Autor: Pe o aripă de cânt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu