joi, 13 mai 2021

„Nu-mi place să ies în evidenţă...”


„Actorii de comedie buni sau foarte buni au drama la degetul mic.

Când am dat la facultate, pregătisem un text dramatic şi, la un moment dat, Dem Rădulescu mi-a cerut o fabulă. Învăţasem fabula cu o zi înainte şi eram atât de concentrată să nu greşesc, încât a ieşit o comedie perfectă.

Nu înţelegeam de ce râd cei din sală, eram convinsă că râd de mine, că sunt penibilă, dar ei râdeau în hohote pentru că ieşise foarte bine.

Atunci am înţeles ce înseamnă comedia.”




„Premiile nu te schimbă pe tine, schimbă percepţia celorlalţi asupra ta.

E adevărat, îţi hrăneşte orgoliul şi îţi dă speranţă că ceea ce faci nu este în van.

Dar este ceva de conjunctură. Un juriu consideră, la un moment dat, că ceea ce ai făcut tu merită un premiu.”

 

„Sunt o timidă. Nu-mi place să ies în evidenţă.

Niciodată după un spectacol de teatru n-am ieşit cu capul pe sus, ca o divă. Nu pot să fac asta.

Când ies, îmi pun ochelarii... Nici la teatru lumea nu mă recunoaşte când ies pe culoar.

 Mirela Oprişor

Foto: Zile şi Nopţi 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu