marți, 6 aprilie 2021

„Exilul... a fost un chin cu lacrimi multe...”

„Exilul m-a marcat enorm pe plan de sănătate, psihic... a fost un chin cu lacrimi multe, un surghiun foarte greu de suportat.

Îmi iubesc țara și poporul în mod visceral.

Pentru poporul ăsta am bocit, pentru el m-am rugat în toate catedralele lumii, lui i-am adresat mesaje, lui îi adresez zi de zi rugăciunile mele.

Poporului meu, țării mele pe care am iubit-o și am reprezentat-o!

Iubesc tot ce-i românesc, cu tot ce ține de pădure, câmpie, de glie, de țăranul român, de toți oamenii care respiră în țara asta.”

Gheorghe Zamfir

 

„Cine nu l-a văzut pe scenă pe maestrul Gheorghe Zamfir, a ratat întâlnirea cu arta.

Cine nu l-a ascultat pe maestrul Gheorghe Zamfir pe scenă fiind, nu a văzut puntea care face legătura dintre Pământ şi Cer.

Cine nu l-a cunoscut pe Omul Gheorghe Zamfir este mai sărac cu atingerea unui suflet în care sunt amestecate nuanţele, sensurile, emoţiile şi Credinţa însumate în sinonimul lui Zamfir:

NAIUL ROMÂNESC!

Dan Tomozei

Foto: Dan Tomozei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu