duminică, 25 aprilie 2021

La mulţi ani, Nicoleta Voica!

Nicoleta Voica s-a născut la 25 aprilie 1956.

 

„Am iubit și iubesc muzica, portul popular și dansurile din Banat. Mi-am petrecut copilăria pe plaiurile bănățene, la Reșița, într-o familie în care am învățat să prețuiesc cele mai de preț valori ale unui om.

Mi-am îndrepat cariera către muzica sufletului meu, cântecele populare. În adolescență, la aproximativ 18 ani, am câștigat trofeul „Floarea din grădină”.

Ulterior, au urmat numeroase înregistrări la radio, apariții în televiziune, albume și piese muzicale, a căror linie melodică și versuri exprimă un crâmpei din povești de viață ale bănățenilor.

Printre acestea sunt: „Eu mi-s floarea florilor”, „Bănățean mi-i numele”, „Lumea crede că mi-i bine”, „Am crescut ficior şi fată”, „Mi-s bănățană cu fală”.

Iubesc să cânt publicului meu și am străbătut granițele țării de nenumărate ori, pentru a aduce bucurie românilor plecați departe de casă.

Am locuit 11 ani în America, dar sufletul meu a fost întotdeauna acasă. Indiferent unde voi mai călători în lume, creațiile mele muzicale sunt legate de Banatul meu drag.

Piesele muzicale de pe albumele care m-au consacrat, dar și de pe cele ce vor urma sunt creație proprie, atât linie melodică, cât și text. Am plăcerea și acum să scriu versuri pentru interpreți cunoscuți, dar și pentru tinere talente. Cred că generațiile ce vin, tinerii, aduc plus valoare muzicii populare și mă bucur că-și fructifică talentul și au luat decizia de a-și îndreapta cariera spre cântecul și jocul popular.”

Nicoleta Voica

Sursă: Nicoleta Voica 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu