vineri, 16 aprilie 2021

„Muzica şi textul - ca două mâini la rugăciune”

„Acasă înseamnă acolo unde m-am născut.

Acasă înseamnă acolo unde vorbesc în graiul meu.

Acasă înseamnă acolo unde sunt... cei care nu mai sunt.”


 

„Reţeta succesului nu cred că există.

Există doar oameni cu Dar de la Dumnezeu, care ştiu – prin muncă şi inteligenţă – să fie artişti.”

 

„Muzica şi textul trebuie să se îmbine ca două mâini la o rugăciune.”

 

„Cred că publicul mă iubește pentru că încă de la debut am fost eu... Oricât am admirat alți artiști, nu i-am imitat, mi-am respectat cântecul și costumul din satul meu Mărășești din munții Mehedințiului.

M-am șlefuit cu ajutorul mentorilor mei, Emilia Drăgotoiu Nanu, Viorel Gârbaciu, am bătut scenele tuturor festivalurilor și... am așteptat vremea mea.

Nu există secrete, ci doar muncă, talent şi răbdare.

Olguţa Berbec

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu