marți, 20 aprilie 2021

La mulţi ani, Gabriel Nebunu!

Gabriel Nebunu este, în prezent, unul dintre cei mai talentaţi tineri interpreţi de muzică populară din Basarabia, reuşind, prin multă muncă şi perseverenţă, să cunoască succesul şi să cucerească inimile a mii de fani.

Gabriel s-a născut la Cahul, la 20 aprilie 2000.

Despre ai săi şi meleagurile natale, povestea într-un interviu:

„Provin dintr-o familie modestă, tata fiind de meserie inginer, iar mama – soră gospodină. Mama lucrează la maternitatea din Cahul de la 18 ani. Rădăcina stejarului meu e născută în luna Paștelui și a copacilor infloriți, cea de aprilie, pe data de 20, anul rotunjit 2000. Provin chiar din sudul Basarabiei, orașul Cahul, chiar la periferiile acestuia. M-am născut lângă o pădure deasă, cu murmur de izvor, lângă vii și multe livezi.”

Celor mai mulţi le-a atras atenţia pentru prima dată în 2013, atunci când a participat la show-ul de televiziune „Moldova are talent”, unde a cântat impecabil o piesă din repertoriul Zinaidei Julea. Atunci s-a numărat printre finalişti şi, chiar dacă nu a câştigat concursul, numele său a devenit tot mai cunoscut.

Despre acest moment, Gabriel a spus:

„Eu mereu las spectatorul să decidă dacă i-a plăcut prestația mea sau nu, foarte multă lume m-a apreciat și mă apreciază datorită acestui show. Datorită lui am ajuns departe...

A fost o experiență vastă, inegalabilă și nemaipomenit de frumoasă. Am muncit, stând la repetiții de la amiază până noaptea târziu. Au fost clipe de neuitat, de la care am învățat foarte multe: să fiu curajos, neînfricat și foarte modest, să nu uit mereu de unde am plecat.”

În 2017 a ajuns în semifinala show-ului „Românii au talent”, despre care presa scria, la acea vreme:

„A urcat sfios pe scenă, dar a demonstrat că talentul și curajul sunt cuvintele care îl descriu cel mai bine. Numărul din această seară a început cu o doină, urmată de un dans popular în fața căruia jurații nu au putut rezista...”

Consideră că:

„Talentul, în general, vine de la Bunul Dumnezeu.

Foarte simplu.”

şi spune că adoră muzica populară pe care o cântă şi o ascultă în permanenţă.

Mereu bine dispus şi plin de energie, Gabriel declara în 2015:

„Viața mă face să fiu așa, pentru că doar una avem să o trăim din plin și bucurie. Peste tot unde merg, spun întregii lumi: Dragii mei, nu trăiți cu gândul la ziua de mâine, dar cu sufletul și inima, gândiți-vă la ziua pe care ați petrecut-o azi, alături de oameni deosebiți și nu contează în ce situație ne aflăm. Această energie pozitivă vine de sus, dar oricum îmi place să fiu vesel, să înveselesc lumea indiferent de situație. Îmi pare foarte bine când mulțimii de spectatori, telespectatori, îi place ceea ce fac și cum o fac, pentru asta le mulțumesc foarte mult.”

Iar în 2019, scria pe Facebook:

„Cu zâmbetul pe buze, indiferent de situație și fericit pentru fiecare clipă trăită...

Sunt un om norocos, asta deduc în aceste momente!!!

În mare parte se datorează persoanelor care mă înconjoară, acelea care îmi vor binele...

Acesta sunt eu, copilăros, simplu și plin de viață!”

Autor: Pe o aripă de cânt 

Sursă declaraţii: „Ea”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu