sâmbătă, 3 aprilie 2021

„Am pus suflet în tot ceea ce am făcut...”

„Publicul îmi dă puterea de a zâmbi chiar și atunci când am, ca orice om, și zile mai dificile.

Le mulțumesc celor care mă ascultă și apreciază strădania muncii mele că-mi sunt alături; îi port în suflet și în gând, sunt motivația de a merge mai departe...”

 

„Iubesc scena pe care am pășit ambițioasă și plină de visuri.

Dumnezeu mi-a dat putere, mama mea m-a crescut să fiu învingătoare.

Am pus suflet în tot ceea ce am făcut!”

 

„În festivaluri am învățat cum să-mi aleg repertoriul, ținuta scenică etc. Acolo m-am format ca om, ca interpret. Tot acolo mi-am văzut nivelul artistic la care am ajuns, raportându-mă la ceilalți colegi din Banat și din toate celelalte zone ale țării.

Am mai avut un mare câştig, am întâlnit oameni care mi-au rămas în inimă și-i voi purta mereu acolo: Silvia Macrea, Elize Stan, Iuliana Tudor, Eugenia Florea, Marioara Murărescu, Gelu Stan, Gheorghe Oprea, Nicolae Botgros, Stelian Stoica, Gheorghiţa Nicolae, Gina Ştefan și mulți, mulți alții.

Nicoletei Voica îi sunt datoare pentru totdeauna, mi-a dat pur şi simplu aripi sa zbor...”

Stana Stepănescu

Sursa: Reper 24  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu